The Line Group verstevigt positie dankzij strategische overname van The Blue Agency

Nieuwkuijk, 1 mei 2024 – Vol trots kondigt The Line Group de overname aan van The Blue Agency, toonaangevend online marketingspecialist. Met de overname, die per direct van kracht is, markeert The Line Group een belangrijke mijlpijl in de groeistrategie en versterkt zij haar positie in de onlinemarketingsector.

The Blue Agency is gespecialiseerd in social media advertising, marketingfunnels en Google Advertising voor MKB-bedrijven. Hierdoor is het de perfecte aanvulling op zowel het klantportfolio als de dienstverlening van The Line Group. Andersom kan The Blue Agency dankzij deze overname hun dienstverlening uitbreiden en profiteren van de bredere middelen en expertise van The Line Group.

“We zijn verheugd om het team van The Blue Agency te verwelkomen,” aldus Hans Hagendoorn en Stephan Houben. “Deze overname is een belangrijke mijlpaal in onze groeistrategie en stelt ons in staat om ons dienstenaanbod op het gebied van online marketing verder te versterken. We kijken ernaar uit om nauw samen te werken met het getalenteerde team van The Blue Agency zodat we gezamenlijk onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.”

De operationele integratie van deze overname vindt geleidelijk plaats om een naadloze overgang te garanderen voor zowel de medewerkers als de klanten. Vandaar dat de voormalige eigenaren van The Blue Agency, Dennis van den Berge en Youri Meuleman, ook tot augustus 2024 betrokken blijven.

Over The Blue Agency:
Het bureau is gespecialiseerd in SEA en Social Performance en biedt daarnaast uitgebreide analyses van de online prestaties van bedrijven. The Blue Agency helpt klanten hun digitale zichtbaarheid te verbeteren en maximale resultaten te behalen uit hun online aanwezigheid. Matthijs van Beurden Account Director The Blue Agency zal de dagelijkse leiding van The Blue Agency op zich gaan nemen.

Ready to navigate your journey to success?