De rebranding omvatte een nieuw logo, herkenbare iconen, moderne typografie en een verbeterde digitale ervaring voor een optimale klantbeleving.
Deze rebranding is volledig doorvertaald naar verpakkingen, brochures, een nieuwe webshop en alle andere communicatiemiddelen.
We begonnen met het verfijnen van de merkstrategie door de expertise in supplementen en de focus op de Nederlandse bevolking en atleten in het bijzonder centraal te stellen. De rebranding omvatte het ontwikkelen van een frisse toon die de waarden
van transparantie en Nederlandse oorsprong benadrukte. Tegelijkertijd herontworpen we de webshop met als focus een verbeterde gebruikerservaring (UX) en interface (UI).
We vernieuwden het logo met een nieuw icoon en moderne typografie die de focus op atleten en de Nederlandse identiteit weerspiegelen. De visuele stijl is gebouwd op duidelijkheid en vertrouwen, wat past bij
de transparante benadering van New Care. De webshop werd volledig herontworpen tot een intuïtief platform dat de klantreis vereenvoudigt en de expertise van New Care versterkt.
De vernieuwde merkidentiteit sluit perfect aan bij de waarden van transparantie, de Nederlandse afkomst en de focus op atleten, waardoor de merkbeleving bij de doelgroep sterk verbeterde.
De gebruiksvriendelijke webshop versterkte de klantloyaliteit en het engagement, wat resulteerde in een positieve impact op de algehele merkperceptie en klanttevredenheid.