Identity vol nieuwe energie
Identity vol nieuwe energie
Identity vol nieuwe energie
Identity vol nieuwe energie
Identity vol nieuwe energie
Identity vol nieuwe energie
Identity vol nieuwe energie
Identity vol nieuwe energie

Rebranding New Care Supplements

Brand
New Care
Expertises
Brand Strategy, Rebranding, Webdesign, User Experience, Packaging Design

New Care, specialist in voedingssupplementen, heeft zijn merk vernieuwd. Vanuit de merkstrategie is een nieuwe merk identiteit opgezet en doorvertaald naar alle touchpoints. Een frisse, eigentijdse identiteit die vertrouwen en expertise uitstraalt. De basis voor de rebranding waren de verpakkingen, die een strakker design kregen met een heldere en herkenbare Nederlandse uitstraling.

The brief

De rebranding omvatte een nieuw logo, herkenbare iconen, moderne typografie en een verbeterde digitale ervaring voor een optimale klantbeleving.

Deze rebranding is volledig doorvertaald naar verpakkingen, brochures, een nieuwe webshop en alle andere communicatiemiddelen.

The process

We begonnen met het verfijnen van de merkstrategie door de expertise in supplementen en de focus op de Nederlandse bevolking en atleten in het bijzonder centraal te stellen. De rebranding omvatte het ontwikkelen van een frisse toon die de waarden

van transparantie en Nederlandse oorsprong benadrukte. Tegelijkertijd herontworpen we de webshop met als focus een verbeterde gebruikerservaring (UX) en interface (UI).

The work

We vernieuwden het logo met een nieuw icoon en moderne typografie die de focus op atleten en de Nederlandse identiteit weerspiegelen. De visuele stijl is gebouwd op duidelijkheid en vertrouwen, wat past bij

de transparante benadering van New Care. De webshop werd volledig herontworpen tot een intuïtief platform dat de klantreis vereenvoudigt en de expertise van New Care versterkt.

Why it worked

De vernieuwde merkidentiteit sluit perfect aan bij de waarden van transparantie, de Nederlandse afkomst en de focus op atleten, waardoor de merkbeleving bij de doelgroep sterk verbeterde.

De gebruiksvriendelijke webshop versterkte de klantloyaliteit en het engagement, wat resulteerde in een positieve impact op de algehele merkperceptie en klanttevredenheid.

Ready to navigate your journey to success?